Torsdag

Imorse var det bara tvätta av Leon, hela han och lakan, golv och matta allt hade gått igenom blöjan. Tur att man var klädd och klar själv, så att det bara var Leon att ta hand om. Jag brukar göra mej klar innan jag tar upp honom, så man bara kan tänka på honom. Annars gick allt bra idag med påklädning och dagis. Han var så go när vi kom ut, pekade och pratade, lilla skrutten:) Igår kväll när jag la mej brevid Leon fick jag en underbar känsla, jag bara låg och tittade på honom och kände hur mycket jag älskar den lilla killen. Jag är lyckligt lottad som fått honom. Han kan vara jobbig och trotsig men oxå helt underbar (det är han nästan jämt. Mamma verkligen älskar dej<3. Han har oxå blivit så duktig att äta själv (fast mycket kommer på golvet men viljan finns där och dricka ur glas är han riktigt duktig på). Nu har jag kommit in i en period då jag försöker hålla mej ifrån kolhydrater, iallafall på vardagarna, äter sallad och keso och kött m.m. Helgerna får jag äta vad jag känner för, en dag i helgen blir det. Försöker oxå ta morgonpromenader. Ska försöka göra så ett tag nu, fast promenader är ju alltid bra så det fortsätter jag med. Måste peppa mej själv.

Kommentarer
Postat av: farmor

KÄNSLAN DU FICK KALLAS MODERSKÄRLEK ! KRAM FRÅN FARMOR.

2011-05-21 @ 08:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0