Så söt

Leon är så medveten nu, när man frågor honom något så svarar han "ja" nästan på allt fast han ruskar även på huvudet om det är något han inte vill. Va så roligt igår, jag frågade om han tycker om pappa, ja sa han då, sen frågade jag om han tycker om mamma, då ruskade han på huvudet:)). Imorse tog jag en långpromenad med Leon och vi har varit i lekparken. När vi var där kom Stefan hem från jobbet och ropade på Leon, då försökte han springa till honom och sträckte ut armarna och gav honom världens största kram, så gulligt. När Stefan gick in blev Leon så jätteledsen och ropade pappa, det kan man kalla kärlek<3. Det gick över sen när vi gick och gungade. När vi sen skulle äta mellis, frågade jag Leon om han ville ha yoghurt och macka, ja svarade han, gick till kylen och jag gav honom yoghurten som han ställde på bordet och väntade på att jag skulle sätta honom i stolen. Tänkte lägga in lite bilder men det gick inte:( nånting är fel. Men det kommer senare. Härligt väder idag soligt men blåsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0